keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Hyvä päivä

Tänään on ollut hyvä päivä! Pitkästä aikaa olen saanut otettua itseäni niskasta kiinni, joten olen oikeasti tehnyt jotain hyödyllistä viime aikaisten pikkuproggisnikkarointien sijaan.

Nimittäin voin ilokseni todeta, että keittiö on nyt kokonaan maalattu! Olen lykännyt kyseistä työtä, koska esim. Kaappien päälliset pitää maalata, mikä tarkoittaa hankalia työasentoja ja runsasta määrää maalarinteippiä... (Ja mä vihaan sitä teippaamista!!) Mutta nyt se on tehty, seinistä tuli  mielestäni todella hyvän väriset, inan ruskeaan taittava valkoinen. Väri ei ole sellainen "sairaalavalkoinen" mutta ei myöskään näytä likaiselta. Puolisko ei tainnut ymmärtää iloani tästä hyvästä sävystä, koska "joo se on valkonen...?"

Tämän lisäksi meillä on nyt myös keittiön hana! Tosin putket olivat hieman liian lyhyet, eikä jaksettu iltamyöhään lähteä niitä enää hakemaan, joten oletan, että huomenna meillä on hana ja astianpesukone käytössä! Voin kertoa, en ole ikinä kokenut tällaista himoa pestä astioita, alkaa pahvimukeja tulemaan korvistakin ulos...

Ja mitäs muuta kivaa... Aivan, kiitos facebook - sen ansiosta meillä on uusi lattiavalaisin. Eikä maksanut euron euroa! Kuvaa en tajunnut ottaa, mutta yritän muistaa laittaa sen tänne lähipäivinä. Kyseessä on siis ruskea-valkoinen, lähes 170cm korkea valaisin. Tykätään! Tai minä tykkään, eikä mieskään sanonut sitä vihaavansa. Hih!

Ja tänään sain myös yhden pikkuprojektin valmiiksi, siitä kuvia vaikka huomenna, sillä nyt on pakko lähteä parantelemaan selkää. Taas vaihteeksi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti