tiistai 8. heinäkuuta 2014

Rantakunnossa, vähän niinku mursu!

Ah, helle! Kyllä näitä saatiin odottaa mutta ihanaa, että ne ovat vihdoin täällä! Ja syytän hellettä siitä, että emme ole tehneet yhtään mitään talomme eteen... No okei, keittiön kamoja pikkuhiljaa paikalleen, mutta siinäpä se onkin!

Viikonloppuhan meni meillä siten, että itse olin kotona omien karvakorviemme ja yhden lainalapsosen kanssa samalla kun puolisko juhli Ruisrockissa. Olin ehkä hieman katkera, etenkin sen jälkeen kun näin kaikkia videoclippejä kyseisiltä keikoilta... No, onneksi lainalapsemme oli todella suloinen yksilö!

Elli :)
Kyseessähän on sama otus, jota joskus aiemminkin olen täällä blogissa kehunut. Retale on kasvanut jo hirmuisesti, ja osaa aiheuttaa tuskan hetkiä etenkin Pipalle... Pipan korvat nimittäin koettiin erittäin mukaviksi puruleluiksi! Dana sen sijaan ei juurikaan kiinnostunut Ellistä, sille lähinnä päristiin sohvatyynyjen suojasta...


 Itse olen koiranhoidon lisäksi lähinnä nauttinut helteistä, sisälläkin toki hommia olisi, mutta en halua hukata näitä kelejä sisällä istumiseen. Kyllä niitä sitten ehtii! Töiden sijaan olen tänään viettänyt aikaa tällaisessa maisemassa..


Auringonottoa Turussa, Kakskerran rannalla. Ja pääsin pitkästä aikaa uimaankin, JEI! Pakotinpa samalla myös puoliskon veljen vaimokkeen (onkohan sillä jotain sukulaistermiä..? Käly? Täti? Serkun kissa?) uimaan ensimmäistä kertaa! Yllättävän vähällä suostuttelulla sainkin hänet mereen polskimaan. Kyllä kesä on kiva :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti