perjantai 28. helmikuuta 2014

Aikataulutusta

Taas meni päivä liian nopeasti. Uskomatonta, miten kello etenee remppaa tehdessä! No mutta, tänään saatiin tehtyä kaikki, mitä olin suunnitellutkin. Olen nimittäin päättänyt aikatauluttaa päiväni, ja näiden aikataulujen mukaan pyrin itse ainakin etenemään, puolisko tuskin ajatusmalliani seuraa... No kuitenkin, jokaiselle päivälle olen siis asettanut jonkin tavoitteen, joka on saavutettava. Nämä tavoitteet voisivat tietty olla vähän realistisempiakin, nimittäin edellispäivänä remppaa olin tekemässä aamupäivästä puoleenyöhön... No tulipa hommat tehtyä!

Olemme nyt olleet talonomistajia tasan kaksiviikkoa, ja nyt tilanne on sellainen, että makkari on periaatteessa pintojen puolesta VALMIS! Tapettiseinään tuli sitä ihanaista Taika-maalia, joka oli muuten älyttömän hyvä käsitellä. Olin vähän ennakkoluuloinen, mutta kyseessä taisi olla paras ikinäkoskaanmilloinkaan käyttämäni maali, suosittelen! Ja kyllä näyttää hyvältä. ;) Muihin seiniin tuli myös vedettyä toinen kerros pintamaalia, joten nyt nekin ovat kunnossa. Ainut pohdinnan aihe on enää se, haluaisinko laittaa myös kakluunin syvennykseen joko pelkkää Taika-maalia, tai samanlaisen tapetti+Taika- yhdistelmän? Alunperin tarkoitukseni ei ollut niin tehdä, mutta nyt seinien ollessa valmiita, se vaikuttaa hyvältä idealta (pääni sisällä ainakin). Varsinkin sitten, kun kakluuni on maalattu, voisi pieni efektiseinä sen takanakin saada koko härvelin pomppaamaan seinästä esiin. No, tämä vielä pohdinnassa. Ainakin yön ajan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti