tiistai 8. huhtikuuta 2014

Töitätöitätöitä...

Tänään on ollut työntäyteinen päivä. Kirjaimellisesti... Aamulla töihin, päivällä pariksi tunniksi kotiin, jolloin maalasin efektiseinän valmiiksi. Ja sitten takaisin Turkuun ja toiseen työhöni! Vähäsen väsyttää nyt..

MUTTA ei se mitään, tänään on ollut taas hyvä päivä. Olkkariin laitan huomenna sen vikan lattialakkakerroksen (oikeesti, huomenna!) Lisäksi täytyy tarkistaa, miltä eilen hiottu kynnys näyttää nyt ja mahdollisesti myös lakata se. Lisäksi pitäisi vihdoin maalata se pikkuinen tiiliseinän pätkä olkkarissa.

Uskomatonta, miten saamaton sitä voi olla. Kaikki edellämainitut toimet ovat pikkujuttuja jo tehtyihin hiontoihin, koolauksiin ja maalauksiin verrattuna. Nämä tehtävät veisivät yhteensä ehkä tunnin päivästäni. Tunnin. JA SILTI, mitä minä teen? Kirjoitan blogia siitä, miten minun PITI tänään lakata lattia ja miten minun PITÄISI huomenna maalata..... Huokaus. No, huomenna tsemppaan taas!

Tämän lisäksi meillä kävi muurari tänään. Leivinuuni on hieman huonossa hapessa, joten sitä olisi tarkoitus vähän ehjätä. Lisäksi haluan siitä valkorapatun, sillä tuo punainen tiili ei vain sovi meidän sisustukseemme.... Pelottavaa tästä tekee se, että muurarin käydessä minä olin töissä... Joten puolisko oli sitten sopinut muurarin kanssa kahdestaan, mitä tullaan tekemään. Kerrattiin kyllä illalla vielä yhdessä vähän suunnitelmia ja kyllä ne ihan hyvältä vaikuttivat, vaikka suuria muutoksia uuniin tehdäänkin.

Tosin jos hän kysyy minulta, olen edelleen kärttyinen moisesta oman mielen mukaan toimimisesta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti